RELOAD HERBS, Herba Untuk Zakar Lebih Keras



Kapsul Herba Reload merupakan produk 'Clinically Researched' yang baik, hebat dan berkualiti tinggi dalam kelas 'Natural Energy Enhancer' untuk lelaki. Kapsul Herba Reload ini adalah campuran herba tulen 100% semulajadi dan mineral yang telah digunakan selama berabad-abad untuk meningkatkan keinginan seksual, keyakinan, keseronokan dan prestasi seks seseorang lelaki. Dengan kombinasi unik dan bahan-bahan herba terbaik ini, Kapsul Herba Reload mampu untuk meningkatkan libido, tenaga, stamina, meningkat keupayaan dan keinginan seksual lelaki. Kapsul Herba Reload juga merangsang isyarat badan untuk menggalakkan kesihatan keseluruhan yang lebih baik, seterusnya dapat memberikan dimensi baru dalam kehidupan anda dan pasangan!! Dan paling penting Kapsul Herba Reload adalah Bebas dari Kesan Sampingan.



1. Gred Farmasiutikal Dan Sticker Anti Duplikasi
2. Penutup Keselamatan Kanak-Kanak
3. Seal Keselamatan Kedap Udara
4. Sarung Kapsul Mudah Lerai

Bagi lelaki yang sedia sihat yang ingin merasakan kenikmatan dan kelebihan tambahan kepada kehidupan seks mereka maka, Kapsul Herba Reload adalah jawapannya; adalah No#1 dalam kelasnya mampu memerikan satu dimensi yang menarik kepada ANDA!! Ianya mampu memberikan mereka pengalaman seksual yang indah - (seperti) ereksi yang lebih panjang, lebih keras, lebih besar, mampu melakukan lebih kerap, stamina yang lebih, libido atau nafsu meningkat, kepekaan dan keseronokan seksual dan seterusnya kesihatan dan mood anda secara secara menyeluruh!!

Dengan pengambilannya sebagai supplemen kesihatan tambahan harian mampu menjadikan ANDA suami yang dikagumi oleh isteri. Isteri pasti kagum dan teruja dengan prestasi, kemampuan dan tenaga ANDA, ianya merasakan sesuatu yang baru seolah-olah KUASA KUDA ANDA telahpun bertambah! Bukankah ini yang ANDA mahukan?

Antara kebaikan dari penggunaan Kapsul Herba Reload ini adalah seperti berikut
  • Peningkatan prestasi yang memuaskan dalam setiap aspek seksual suami isteri - memberikan ketegangan yang cepat, kekerasan dan potensi zakar meningkat, keinginan nafsu terhadap seks bertambah dan yang penting ANDA akan lebih yakin di bilik tidur. 
  • Peredaran darah berlaku dengan lebih baik - akan mampu membawa lebih banyak oksigen dan darah ke seluruh tisu zakar, seterusnya membawa kepada peningkatan keupayaan ereksi yang lebih keras, tegang dan besar dari biasa. 
  • Meningkatkan keupayaan dan keinginan seksual - penambahan tenaga, stamina dan kekuatan amat menakjubkan. 
  • Mampu melakukan seks berulang dalam masa yang singkat 
  • Meningkatkan keyakinan dan mengurangkan kebimbangan - minda terkawal untuk prestasi, sensasi dan keseronokan seksual 
  • Campuran herba yang berkualiti dan tepat adalah amat baik untuk meningkatkan kesihatan umum anda, juga mengurangkan rasa sensitiviti di kawasan zakar lelaki. 
Kekalkan Gaya Hidup Aktif ANDA
Kembalikan Prestasi Masa Muda & Tambahkan Kenikmatan dan Keseronokan Seksual ANDA.

Tahap rembesan hormon testosteron yang sangat memberi kesan kepada sistem kesihatan, kecergasan dan alat kelamin kedua-dua lelaki dan wanita. Pada usia 21 tahun, pengeluaran testosteron pada lelaki menurun sebanyak 2% setiap tahun. Kajian saintifik membuktikan bahawa paras testosteron menunjukkan penurunan yang ketara langkah demi langkah dengan usia, lagi menunjukkan bahawa di kalangan lelaki berusia lebih daripada 50 tahun, tahap testosterone akan berkurangan kira-kira 35% di bawah tahap kesihatan yang normal. 

Jika anda mempunyai gejala-gejala seperti yang dinyatakan di bawah, menunjukkan rembesan hormon yang tidak mencukupi:
  • Hilang keupayaan dan keinginan seksual, juga kurang kemampuan dan keyakinan melakukan seks 
  • Bengkak kelejar prostat juga kelemahan mengawal kencing 
  • Badan lemah dan kelesuan 
  • Penurunan berat badan 

Fungsi lain Kapsul Herba Reload memberikan kesan berikut
  • Mengurangkan dan merawat masalah prostat seperti radang prostat dan kanser prostat 
  • Meningkatkan metabolisme badan dan merangsang pembentukan sel baru 
  • Membaiki sistem perkumuhan badan dan menyeimbangkan kesihatan psikologi 
  • Meningkatkan dan mengukuhkan keupayaan kalenjar adrenal 
  • Membaiki dan melancarkan pengaliran darah dalam badan, mengelakkan serangan jantung 
  • Ketahanan badan melawan pengoksidaan, melambatkan proses penuaan dengan mengembalikan sel keremajaan 
  • Meningkatkan ketahanan badan melawan penyakit dan menyediakan badan untuk melawan sendiri penyakit 
  • Mengurangkan kelesuan dan mengembalikan tenaga serta semangat. 
  • Mencegah pertumbuhan tumor atau kanser 
  • Menyeimbangkan tahap keasidan badan yang mana akan menyebabkan alergi, mudah lupa, sakit kepala, sejuk kaki dan tangan, hilang fokus, hilang keseimbangan badan dan juga nafas berbau busuk 
  • Meningkatkan fungsi penghadaman dan perkumuhan 
  • Meningkatkan potensi berehat dan pembentukan kulit yang muda 
Adakah Kapsul Herba Reload ini sesuai untuk semua LELAKI?

Secara amnya, Kapsul Herba Reload ini dihasilkan dari pati 100% herba tulen, ia melalui proses pengekstrakan menggunakan teknologi terkini dengan fungsi dan khasiat bahan aktifnya dikekalkan. Ia benar-benar mampu untuk menjadi 'natural energy enhancer' yang selamat dan berkesan. Ianya SELAMAT & SESUAI diambil oleh semua lelaki yang berumur 20 tahun dan ke atas. Kepada pesakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis juga boleh mengambilnya, tetapi haruslah mematuhi cara makannya (dinyatakan dibawah) iaitu menjarakkan masa sekurang-kurangnya 2 jam pengambilan ubat-ubat klinik. Kebiasaannya mereka inilah merupakan golongan yang menderita dan kurang syahwatnya. Jangan sedih, bimbang & risau. Marilah berusaha dan berikhtiar merawat menggunakan Kapsul Herba Reload ini!!

***********************************************************
Nasihat dan cara pengambilan Kapsul Herba Reload
  • Ambil 1 biji kapsul Reload, selepas makan pagi atau tengah hari. Hanya sebiji kapsul mencukupi dan 1 biji kapsul Reload boleh tahan sehingga 3 Hari. 
  • Jadi jika anda ambil sebiji Reload pada hari pertama, hari kedua dan ketiga, anda tidak perlu makan lagi. 
  • Disebabkan kandungan herba adalah adalah untuk kelelakian, wanita dan kanak-kanak tidak sesuai untuk mengambilnya. (Sila jauhkan dari kanak-kanak) 
  • Kadangkala ada pengguna yang merasakan badan menjadi berpeluh-peluh, atau dahaga dan sebagainya. Itu sebahagian tindakbalas biasa dan akan hilang selepas beberapa kali menggunakannya. Digalakkan juga untuk mengambil air mineral sekurang-kurangnya sebotol bagi mempercepatkan proses penyerapan herba. 
  • Tongkat Ali memang dapat memanaskan badan, dan mencairkan darah, jadi anda disyorkan ikut dos yang disarankan. 
  • Jika anda mengambil ubat-ubatan klinik, sila jarakkan waktu makan Reload sekurang-kurangnya 2 jam selepas/sebelum. Ini supaya Reload benar-benar berfungsi dan bertindak dengan berkesan tanpa gangguan. 
***********************************************************


Radix Eurycomia Longfolia Jack (tongkat ali)
Tongkat ali atau juga dikenali sebagai pasak bumi adalah sejenis tanaman saka yang terdapat di hutan Malaysia dan Indonesia. Nama botaninya ialah Eurycoma longifolia daripada famili Simaraubaceae. Tongkat ali juga dikenali sebagai penawar pahit, bedara pahit, bedara putih, bedara merah, hempedu pahit, payung ali, tongkat baginda, muntah bumi, petala bumi, akar jangat semang, tongkat rasul, dan setunjang bumi. Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat. Tongkat ali boleh mencapai ketinggian sehingga 10 meter di dalam rimbunan hutan tanah rendah. Biasanya, daunnya rimbun pada hujung batang. Kebanyakan pokok ini tidak bercabang. Jikapun bercabang, ia terlalu sedikit, iaitu satu atau dua cabang sahaja. Bunganya tersusun padat pada tangkai yang bercabang keluar dari pangkal daun.



Radix Rehmanniae Preparata
Herba ini diproses secara semulajadi di tempatnya dan mendapat bekalan yang baik dari sumber penanamannya. Herba Radix Rehmanniae Preparata ditanam, dikawal dan dihasilkan secara meluas untuk kegunaannya yang begitu banyak kepada perubatan semulajadi tanpa DADAH ini. Umum mengetahui China mempunyai populasi penduduk yang amat ramai. mereka mengamalkan dan mengguna khasiatnya untuk perubatan badan. Herba ini ditanam di Honnan, Hopei dan Mongloria China. Proses untuk menghasilkan herba Radix Rehmanniae Preparata amat istimewa, dimana ianya akan dipetik dan dikumpulkan dalam musim bunga dan musim luruh. Ianya diproses dengan kulit jeruk dan buah pelaga. Ianya diulang-ulang wap dan kering sehingga mereka bertukar menjadi warna hitam terang dengan kualiti yang lembut dan berminyak. Inilah antara keistimewaannya herba ini selain dari khasiatnya. Radix Rehmanniae Preparata mampu membantu untuk merawat anemia, gejala-gejala menopaus, pendarahan, hipoglisemia, dan penyakit jantung, buah pinggang, hati atau. Radix Rehmanniae Preparata 



Cortex Eucommiae Ulmoides 
Cortex Eucommiae Ulmoides merupakan hasil dari bahagian Eucommta Ulmoides Olive, keluarga Eucommiaceae. Melalui proses 4-6 bulan pemecahan, mengikis kulit, disusun hingga seterusnya menjadikan endothelium ungu coklat. Proses pengeringan adalah menggunakan kaedah semula jadi iaitu jemuran dibawah cahaya matahari. Ia dihasilkan dari kulit kayu yang sekata bentuk, dengan pelbagai saiz, 3-7mm tebal. Permukaan luar berwarna kelabu-coklat dengan terdapatnya retak membujur. Proses ini akan mendapatkan kita untuk melihat gabus kekal di tengah-tengah permukaan dalaman yang berwarna ungu dan licin. Apabila ianya dipecahkan akan kelihatan filamen yang melekit dengan warna keperakan. Rasanya manis dan sedikit berasid. Rasa semulajadi yang wujud dalam herba Cortex Eucommiae Ulmoides amat berkhasiat untuk hati manusia dan buah pinggang. 



"First time tu, sy order kapsul XXXXX XXXXXX , then bro reply kata kapsul tersebut tiada stok, bro rekomen sy kapsul (no name)... harganya lebih tinggi, tetapi sy tak perlu tambah duit kerana bro akan tanggung sebagai tanda maaf, kapsul asal no stock, lepas makan sebiji sy rasa macam tak ada rasa apa2, berbanding dgn kapsul dulu sy makan.. sy semakin seronok dan meneruskan hingga hari ini.. sekarang sy dah tahu rupanya namanya "RELOAD"!! Memang OK bro kapsul ni.. Tima kasih" - Arshad Abu Hassan, Senawang


"Umur saya dah 63 tahun, saya berkahwin dua sejak 10tahun lalu, banyak jenis ubat-ubatan penambah tenaga lelaki yang telah saya makan, tetapi saya rasa tak sesuai dan takut untuk teruskan makan, tetapi berlainan dengan RELOAD ini, dianya benar-benar rasa natural, rileks dan tenang sahaja, bila dah duduk-duduk dengan isteri reaksi 'pistol' saya automatik tanpa dipanggil. Benar! Nafsu, keinginan dan keyakinan saya telah bertambah.." - Hj Hashim Saad, Mersing


"Saya ahli sukan untuk sebuah kelab sukan negeri, saya amat memerlukan kapsul penambah tenaga ini, tetapi saya tidak boleh ambil sembarangan kerana kami sering disaring ujian kecergasan dadah, yakin dengan RELOAD saya telah amalkan sejak 6 bulan lalu, kesannya tenaga dan stamina saya memang ditahap tinggi. Yang menariknya saya sudah dua kali melepasi (lulus) ujian kecergasan dadah dalam tempoh tersebut..." - Irwan Shah, Kuala Lumpur


"Sy pemandu bas ekspress yang berulang-alik pantai timur - KL - johor, orang macam kami ni memang perlu kepada tenaga tambahan, dulunya saya sering beli kapsul yang ada KKM, tetapi harganya tinggi sikit, sekarang dah jumpa RELOAD dah macam selesa dan sesuai pulak. Harga pun murah! bro kalau sy beli 10botol harga macam mana pula? Diskaun sikit la bro... hehe" - Usman Jap, Kuala Terengganu


"Alhamdulillah, sy telah menemui perawatan yang sesuai dengan badan sy, kesihatan seks sy semakin pulih.. Thanks" - Jasman Jalaludin, Klang


"Betul kata bro, bila minum dengan kopi o panas, bukak kapsul dan tuangkan herba ke dalam air kopi panas tadi.. Kacau dan minum.. Minum separuh then simpan dalam peti sejuk air kopi tadi, esok pagi sebelum pegi keja habiskan... huh kesannya memang lajak la... (maaf bahasa org muda2), memang best & jimat. hehe.." - Ahmad Izzat Abu Bakar, Serdang


"Tidak sia-sia selama ini saya beli RELOAD untuk suami saya, saya pujuk untuk minum bersama kopi, kini selepas 2 botol saya amalkan untuk suami saya, saya sudah rasakan kelainan sedikit dalam perhubungan kami. Untuk makluman En, suami saya 61 tahun dan saya 40 tahun...." - Pn Shima, Kuantan


"Sy dah serik makan pil ubat kuat yang dulu, macam nak tercabut jantung saya rasa.. Sy akui RELOAD ini memang natural, walaupun sy agak ragu-ragu ketika nak mula mengambilnya. Terima kasih...." - Salman Abd Fuad, Kuching


"Mulanya saya tak berapa percaya dengan Kapsul Herba Reload ini, tetapi disebabkan tiada pilihan untuk merawat masalah ED saya, saya nekadkan juga mengambilnya.. bukan apa? saya dah serik makan ubat kuat yang dulu, macam nak pecah kepala rasanya.. Tetapi dengan RELOAD semuanya OK! Kini 'pistol' saya dah mula bangun ketika waktu pagi..." - Ahmad Imbar, Puchong

No comments:

Post a Comment